Személyi kölcsönök
Felhasználási feltételek
A feliratkozáshoz kérjük fogadja el a Felhasználási Feltételeket!

A feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét!
Feliratkozás

Hitel

Digitalizáció a K&H Banknál

Szerző: Személyi kölcsönök 2016-05-15 0 hozzászólás
K&H-sok, figyelem! Megújult a netbank és a mobilbank

Az elmúlt év során nem kevesebb, mint 1,5 milliárd forintot költött digitalizációra a K&H Bank. A következő év végéig pedig ezzel együtt összesen 6 milliárd forintot fordítanak erre a célra. A digitalizáció magában foglalja a K&H Bank az e-bankjának, mobilbankjának, weboldalának és a webes bróker szolgáltatásának megújítását. Mindemellett a netbank és a mobilbank új azonosítást, egy szoftveres mobil tokent is kaptak..

A KBC Csoport, a K&H Bank anyabankja, még 2014-ban hirdette meg új stratégiáját. Ennek egyik kiemelkedő elem volt a digitalizáció, így 2017-ig összesen 6 milliárd forintot költ erre a K&H. A 2015-ös évben 1,5 milliárd forintot költöttek el a következőkre: új azonosítás, illetve a banknál egy szoftveres mobil tokent vezetnek be a netbanki azonosításra, valamint az e-banki tranzakciók aláírására. Hogy mit is takar ez pontosan? A szoftveres token a mobilbanki appon keresztül működik. Ezt fel kell telepíteni és regisztrálni kell az okostelefonra, a belépés pedig a következő képen működik: a mobilappal egy QR-kódhoz hasonló kódot kell beolvasni az e-banki belépő oldalon Ezek után vagy ujjlenyomat olvasással vagy egy PIN-kóddal azonosítja magát az ügyfél a mobilon. A mobilbanki appon keresztül valamivel egyszerűbb a belépés, hiszen ott nem kell előbb QR-kódot beolvasni.

A fejlesztéseknek köszönhetően a magasabb biztonsági szint módosította az átutalási limiteket is. Így abban az esetben, ha valaki mobillal indít tranzakciót, 1 millióig teheti meg a korábbi 50 ezer helyett. Emellett, ha a tokennel lép be az e-bankba, akkor 10 millió forintig leheti meg ugyanezt. Azonban az sms-alapú bejelentkezés esetén továbbra is csak maximum 500 ezer forintot utalhatnak az ügyfelek.

Egyéb fejlesztések és újdonságok: az új mobilbank nem csak gyorsabb és könnyebben kezelhető, hanem az e-bank majdnem minden funkciója elérhető benne. Az e-bankba is megújult és kibővült: a kártyalimitek beállítása is lehetséges már innen, sőt egyszerűbbé vált a navigáció és megújult egységes dizájnt kapott a mobilbank, a netbank és a weboldal – utóbbi reszponzív lett.

Miért ilyen fontos a digitalizáció? az elmúlt év során 66 %-al nőtt egy év alatt a mobilbanki felhasználók száma – a várakozások szerint pedig minden ebben az évben akár a duplájára is nőhet! Emellett érdekes adat az is, hogy az e-bank aktív felhasználói 10 %-al nőnek évente. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek 80 %-a használta már az e-bankot. 

<< Előző cikk Következő cikk >>


Hozzászólás írása

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás!



Hitel

Digitalizáció a K&H Banknál

Szerző: Személyi kölcsönök 2016-05-15 0 hozzászólás
K&H-sok, figyelem! Megújult a netbank és a mobilbank

Az elmúlt év során nem kevesebb, mint 1,5 milliárd forintot költött digitalizációra a K&H Bank. A következő év végéig pedig ezzel együtt összesen 6 milliárd forintot fordítanak erre a célra. A digitalizáció magában foglalja a K&H Bank az e-bankjának, mobilbankjának, weboldalának és a webes bróker szolgáltatásának megújítását. Mindemellett a netbank és a mobilbank új azonosítást, egy szoftveres mobil tokent is kaptak..

A KBC Csoport, a K&H Bank anyabankja, még 2014-ban hirdette meg új stratégiáját. Ennek egyik kiemelkedő elem volt a digitalizáció, így 2017-ig összesen 6 milliárd forintot költ erre a K&H. A 2015-ös évben 1,5 milliárd forintot költöttek el a következőkre: új azonosítás, illetve a banknál egy szoftveres mobil tokent vezetnek be a netbanki azonosításra, valamint az e-banki tranzakciók aláírására. Hogy mit is takar ez pontosan? A szoftveres token a mobilbanki appon keresztül működik. Ezt fel kell telepíteni és regisztrálni kell az okostelefonra, a belépés pedig a következő képen működik: a mobilappal egy QR-kódhoz hasonló kódot kell beolvasni az e-banki belépő oldalon Ezek után vagy ujjlenyomat olvasással vagy egy PIN-kóddal azonosítja magát az ügyfél a mobilon. A mobilbanki appon keresztül valamivel egyszerűbb a belépés, hiszen ott nem kell előbb QR-kódot beolvasni.

A fejlesztéseknek köszönhetően a magasabb biztonsági szint módosította az átutalási limiteket is. Így abban az esetben, ha valaki mobillal indít tranzakciót, 1 millióig teheti meg a korábbi 50 ezer helyett. Emellett, ha a tokennel lép be az e-bankba, akkor 10 millió forintig leheti meg ugyanezt. Azonban az sms-alapú bejelentkezés esetén továbbra is csak maximum 500 ezer forintot utalhatnak az ügyfelek.

Egyéb fejlesztések és újdonságok: az új mobilbank nem csak gyorsabb és könnyebben kezelhető, hanem az e-bank majdnem minden funkciója elérhető benne. Az e-bankba is megújult és kibővült: a kártyalimitek beállítása is lehetséges már innen, sőt egyszerűbbé vált a navigáció és megújult egységes dizájnt kapott a mobilbank, a netbank és a weboldal – utóbbi reszponzív lett.

Miért ilyen fontos a digitalizáció? az elmúlt év során 66 %-al nőtt egy év alatt a mobilbanki felhasználók száma – a várakozások szerint pedig minden ebben az évben akár a duplájára is nőhet! Emellett érdekes adat az is, hogy az e-bank aktív felhasználói 10 %-al nőnek évente. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek 80 %-a használta már az e-bankot. 

<< Előző cikk Következő cikk >>


Hozzászólás írása

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás!